• 0912-0712872

تعمیرات لپ تاپ در کرج

تخصصی ترین مرکز تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در کرج

انتخاب بهترین ویندوز برای لپ تاپ شما

انتخاب بهترین ویندوز برای لپ تاپ شما

انتخاب نوع ویندوز مورد نیاز برای راه اندازی لپ تاپ گاهی تبدیل به یک امر دشوار برای کاربران می شود.

لپ تاپ رایان یکی از مراکز معتبر در زمینه تعمیر انواع برندهای معتبر و شناخته شده لپ تاپ در استان البرز می باشد. همشهری های عزیز کرجی می توانند از انواع خدمات نرم افزاری و سخت افزاری ارائه شده توسط این مجموعه استفاده نمایند. همکاران متعهد و حرفه ای ما در کوتاه ترین زمان و با نازلترین قیمت به شما عزیزان ارائه خدمت می نمایند. برخی از خدمات ارائه شده در این مجموعه شامل نصب و راه اندازی انواع سیستم عامل با توجه به نیاز کاربران می باشد. نصب آنتی ویروس های کاربری و اورجینال توسط افراد متخصص و در نهایت نیز تعمیرات لپ تاپ در کرج از دیگر خدمات ما است. 
در این بین انتخاب نوع ویندوز مورد نیاز برای راه اندازی لپ تاپ گاهی تبدیل به یک امر دشوار برای کاربران می شود. در این شرایط کاربر می تواند از روش های گوناگون می تواند ویندوز مناسب برای لپ تاپ را انتخاب کند. شما می توانید از نظر افراد متخصص و با تجربه برای انتخاب و نصب مناسب ترین ویندوز برای لپ تاپ خود استفاده نماید. در این مقاله ما قصد داریم تا با شما عزیزان به بررسی انواع ویندوز و در نهایت انتخاب بهترین ویندوز برای لپ تاپ بپردازیم. 
 
معرفی برخی از کاربردی ترین انواع ویندوز 
شاید زمان هایی که نیاز به راه اندازی مجدد لپ تاپ خود دارید انتخاب ویندوز برای شما قدری دشوار گردد. در واقع ویندوز یکی از مهمترین بخش های نرم افزاری در سیستم های هوشمند می باشد. انتخاب نامناسب و یا اشتباه آن می تواند کاربران را در زمان استفاده از دستگاه قدری به زحمت بیندازد. علت این امر نیز در نقش مدیریتی ویندوز در کنترل انواع بخش های نرم افزاری و سخت افزاری در لپ تاپ ها می باشد. حال ممکن است این سوال در ذهن اغلب ما شکل بگیرد که بهترین ویندوز برای لپ تاپ کدام مدل از ویندوزهای ارائه شده می باشد. 
ویندوز از مهمترین سیستم عامل هایی می باشد که مردم سراسر دنیا از آن به شکل گسترده ای استفاده می نمایند. همین امر نیز سبب شده است تا شرکت مایکروسافت با ارتقاء این فناوری خدمات بیشتری را به کاربران خود ارائه نماید. در کشور ما استفاده از ویندوزهای 98، XP، VISTA، 7، 8، 10، 11 در بین کاربران بسیار مرسوم است. ویندوز های قید شده در متن به کاربران امکان استفاده از دستگاه های هوشمند را در بالاترین حد کیفی ارائه می دهند. البته انتخاب بهترین نوع ویندوز برای لپ تاپ قدری متفاوت می باشد و کاربران در این زمینه باید وسواس بیشتری را به خرج دهند. در ادامه به بررسی انواع مدل های ویندوز و بهترین نوع آن برای لپ تاپ خواهیم پرداخت.
 
انتخاب بهترین نوع ویندوز برای لپ تاپ به چه عواملی وابسته می باشد؟
انتخاب نوع ویندوز مورد نیاز برای لپ تاپ و یا حتی رایانه های شخصی به عوامل گوناگونی وابسته می باشد. شاید یکی از مهمترین عواملی که در این رابطه نقش مهمی را ایفا می کند نوع استفاده کاربران از لپ تاپ است. عامل دیگری که برای شما در انتخاب نوع ویندوز محدودیت هایی را ایجاد می نماید مشخصات سخت افزاری به کار رفته در لپ تاپ می باشد. در نهایت قبل از نصب ویندوز حتما باید به عوامل قید شده در متن توجه ویژه ای داشته باشیم. برای درک بهتر این شرایط بگذارید فضا را قدری برای شما بازسازی نماییم. 
برای مثال فرض نمایید که  قصد دارید تا یک نرم افزار تخصصی را که با نسخه های جدید ویندوزهای ارائه شده پشتیبانی نمی شود بر روی لپ تاپ خود نصب نمایید. در این شرایط استفاده از ویندوز های قدیمی تر بر روی لپ تاپ شما شاید انتخاب بهتری باشد. اما در مواردی که قصد استفاده از شبکه را دارید باید بدانید که انتخاب ویندوزهای جدید تر انتخاب مناسب تری می باشد. علت این امر نیز در این است که غالبا این ویندوزها دارای فناوری امنیتی پیشرفته تری نسبت به نمونه های قدیمی تر می باشند.
 
عوامل محدود کننده در انتخاب نرم افزار
شاید مهمترین عامل محدود کننده در انتخاب نوع ویندوز مورد استفاده در لپ تاپ مشخصات سخت افزاری موجود در آن باشد. میزان قدرت پردازش اطلاعات در لپ تاپ، گنجایش حافظه لپ تاپ، کارت گرافیکی، پردازنده های اصلی دستگاه و در نهایت کارت شبکه از جمله مواردی می باشد که در زمان انتخاب نوع ویندوز لپ تاپ باید آنها را در نظر داشته باشیم. در نهایت ما باید قبل از نصب ویندوز بر روی لپ تاپ خود مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای نصب ویندوز را با شرایط سخت افزاری لپ تاپ خود مطابقت دهید. عدم تطبیق این شرایط باعث می شود تا شما قادر به نصب و یا استفاده مناسب ار ویندوز در لپ تاپ خود نباشید.
 
روش پیدا نمودن مشخصات سخت افزاری دستگاه چگونه است
برای پیدا نمودن مشخصات سخت افزاری لپ تاپ شما می توانید از یکی از سه روش پیدا نمودن مشخصات لپ تاپ استفاده نمایید. این روش ها شامل استفاده از کاتالوگ محصول، پیدا نمودن مشخصات از داخل فاکتور خرید و در نهایت پیدا نمودن مشخصات سخت افزاری لپ تاپ از داخل سیستم عامل نصب شده بر روی لپ تاپ می باشد. در نهایت به خاطر داشته باشید که عموما لپ تاپ ها از دو نسخه 32 و 64 بیتی پشتیبانی می نمایند. لپ تاپ شما برای پشتیبانی از نسخه 64 بیتی ویندوز باید توان و قدرت پردازش بیشتری برخوردار باشد. در نتیجه در زمان انتخاب ویندوز برای لپ تاپ به این موضوع نیز توجه داشته باشید.
 
نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در کرج
لپ تاپ رایان یکی از شرکت های معتبری می باشد که با دریافت نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در کرج توانسته است نیاز هم استانی های گرامی را برآورده نماید. شما کاربران گرامی برای تعمیرات لپ تاپ در کرج می توانید به همکاران مستعد ما در لپ تاپ رایان اعتماد نمایید. ارائه بهترین خدمات در این مجموعه تخصصی از اهداف تعیین شده برای لپ تاپ رایان می باشد. این مجموعه توانسته است به صورت تخصصی نمایندگی تعمیرات انواع برندهای معتبر لپ تاپ در کشور را دریافت نماید. نصب و راه اندازی ویندوز اورجینال و اصل یکی از فعالیت هایی می باشد که لپ تاپ رایان می تواند به مردم شریف استان کرج ارائه نماید. تعمیرات لپ تاپ در کرج را به همکاران ما در لپ تاپ رایان بسپارید و از بهترین خدمات این مجموعه بهره مند گردید.

نظرات

ارسال نظر